ایستگاه دوم ساخت مستند کوتاه

دوره ساخت مستند کوتاه به ایستگاه دوم رسید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، ثبت نام دوره ساخت مستند کوتاه به پایان رسید و روند مصاحبه و گزینش هنرجوی این دوره در حال برگزاری است.

ثبت نام دوره ساخت مستند کوتاه در تاریخ ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ با قرار گرفتن لینک ثبت نام در اختیار مخاطبان از طریق بستر های فضای مجازی حوزه هنری استان قزوین آغاز شد و تا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ به مدت ۱۵ روز ادامه یافت.

روند مصاحبه و گزینش هنرجوی این دوره نیز از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا روز های آتی ادامه خواهد یافت. این مصاحبه با حضور حمیدرضا ملازینل، معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین، مرتضی سازنده، مدیر مرکز رشد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قزوین و امیر کمالی الموتی، معاون امور مستند مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین در حال برگزاری است.

امیر کمالی الموتی، معاون امور مستند مرکز رشد، در حاشیه برگزاری مصاحبه دوره ساخت مستند کوتاه اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره شناسایی و جذب استعداد های جوان به منظور وارد شدن آنان به چرخه تولید اثر رسانه ای و تصویری و ساخت تولیدات تاثیرگذار و تصمیم ساز است.

وی معیارهای کلی پذیرش داوطلبان این دوره را اینگونه ذکر کرد: لازم است داوطلبان دوره ساخت مستند کوتاه روحیه‌ای اهل چالش و حل مسئله، متعهد و علاقه مند به فضای سینمای مستند را دارا باشند.

وی در رابطه با تعداد مستند های خروجی این دوره، خاطر نشان کرد: هرچند نگاه ما تربیت مستند ساز است نه صرفا کمی، اما در نهایت با توجه به تعداد شرکت کنندگان پیش بینی می‌ شود به ۵ الی ۸  مستند کوتاه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *