حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، با حضور در حوزه هنری و در دیدار با محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری قزوین، تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را به امضا رساندند.

محمدرضا امامقلی دراین باره گفت: استفاده از ظرفیت‌های هنری استان و ایجاد جریان‌سازی از سیاست‌های اصلی حوزه است، در واقع هنرمندان در حوزه‌های مختلف همیشه همراه و همپای انقلاب اسلامی بودند و دغدغه متعالی ساختن جامعه را در ذهن و عمل خود داشته‌اند.

وی افزود: تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی و هنری موجب رشد و شکوفایی فرهنگ می‌شود. استان قزوین از مجموعه‌های فرهنگی خوب و با ظرفیتی برخوردار است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمونه‌ای از آن محسوب می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی و ایجاد ساختارهای کارآمد نتیجه موفقی از این تفاهم‌نامه حاصل شود.

محمدحسین اسماعیلی نیز در این مراسم حوزه هنری قزوین را مجموعه متخصص و جهادی عنوان کرد و گفت: ایجاد این تفاهم‌نامه منشأ خیر و برکت برای اصحاب فرهنگ و هنر خواهد بود. بین حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد وجه اشتراک بی‌شماری وجود دارد که می‌توان از آن در مسیر هدف‌های مشترک فرهنگی و هنری استفاده نمود.

گفتنی است: در این تفاهم نامه، ایجاد هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر دو مجموعه مورد تأکید قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *