دیدار رییس انجمن سینمای جوانان ایران با رئیس حوزه هنری استان قزوین

رییس انجمن سینمای جوانان ایران به همکاری ما بین حوزه هنری استان قزوین و سینما جوان اشاره کرد و گفت: تبادل نظر و اجرای برنامه‌های مشترک از جمله راه‌اندازی پاتوق‌ سینمایی و نقد و بررسی می‌تواند آینده خوبی را برای جوانان هنرمند در حوزه سینمای استان رقم زند.
وی به روند فیلم‌سازی در حوزه هنری استان قزوین پرداخت و اظهار کرد: فیلم‌سازی در حوزه هنری قزوین پویاتر شده است. توانمندسازی هنرمندان، نوع اکران و جریان‌سازی فیلم‌ها در مجموعه حوزه هنری قزوین بسیار متحول شده است.
مهدی آذرپندار اعلام کرد: تولیدات بومی اهمیت بالایی دارد و پرداختن به آن از جمله برنامه‌های اصلی مراکز استانی انجمن سینمای جوانان ایران است. این موضوع از جمله فصل مشترک ما بین حوزه هنری و انجمن سینمایی است که امیدواریم در آینده‌ایی نزدیک بتوانیم تولیدات موثر و موفقی در این راستا داشته باشیم.

محمدرضا امامقلی نیز در این دیدار به مشترکات حوزه هنری و انجمن سینمای جوان اشاره کرد و گفت: هنرهای تصویری حوزه هنری بنا به نوع فعالیت و قالب هنری‌اش می‌تواند با انجمن سینمای جوان همکاری سازنده‌ای داشته باشد‌.
وی ادامه داد: حوزه هنری تا به امروز برای هنرجویان و علاقه‌مندان به این هنر چندین کارگاه‌های آموزشی با موضوعات تولید فیلم مستند و فیلم کوتاه برگزار کرده‌ است تا بتوانیم خروجی مطلوب در بخش کار با ابزارهای تولید و همچنین بخش‌های مرتبط از جمله پژوهش، فن مصاحبه، ایده‌پردازی و مسائل مربوط به آن را بدست بیاوریم. البته در این حوزه به دنبال توانمندسازی هنرمندان هستیم.
وی اظهار کرد: توسعه هنرمند عملیات محور با توجه به مسائل روز از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه هنری استان قزوین است و اعتقاد داریم مستند در بیان و نقد مسائل بسیار قوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *