دیدار مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین

محمد درافشانی صبح امروز با حضور در حوزه هنری قزوین با محمدرضا امامقلی دیدار و گفت و گو کرد.

محمد درافشانی معاون شهردار قزوین به ظرفیت ها و دغدغه های هنری و فرهنگی مشترک هر دو مجموعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای اجتماعی کارآمد در شهر نیازمند همکاری دستگاه های فرهنگی و هنری است. لذا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همراه با حوزه هنری به عنوان متولیان فرهنگ و هنر در قزوین می توانند با ارائه برنامه های متنوع و سازنده، رویدادهای موفقیت آمیزی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت های موجود، نواحی منفصل شهریست که حوزه هنری قزوین می تواند، فعالیت هنری خود را در این نواحی جاری سازد.

محمد درافشانی افزود: فرهنگسراهای شهر قزوین از امکانات و پتانسیل های بالایی برخوردار است. این فضاها در حوزه های مختلف هنری و اجتماعی می تواند برای حوزه هنری جذاب و کارآمد باشد. لذا فرهنگسراهای شهرداری قزوین نیز می تواند بسترهای همکاری را با حوزه هنری قزوین دوچندان کند.

🔸 محمدرضا امامقلی نیز همکاری متولیان فرهنگ و هنر را تضمین کننده فعالیت های مربوطه دانست و گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین آمادگی تعامل با تمامی دستگاه ها برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را دارد. لذا می کوشد بسترهای موجود برای ایجاد تعامل را فراهم سازد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهردای قزوین از ابتدا با روحیه برادرانه و همکاری مثال زدنی و همچنین ظرفیت قابل توجهی که دارد از جمله دستگاه هایی است که می توان با توجه به آن برای فعالیت های هنری در قزوین افق های روشنی ترسیم کرد.

گفتنی است؛ هر دو مجموعه خبر از انعقاد تفاهم نامه همکاری در آینده نزدیک را اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *