دیدار مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین

رییس حوزه هنری قزوین در این مراسم به فعالیت های فرهنگی و هنری کارآمد تاکید کرد و گفت: فعالیت های هنری می بایست هدفمند و دارای بازخورد اجتماعی باشد. بزرگترین آسیب مجموعه های فرهنگی، برتری کمیت بر کیفیت است. این موجب می شود که خروجی قابل قبولی به دست نیاید.
وی ادامه داد: بسیج دانشجویی با ویژگی های مختلفی از جمله برخورداری از جوان های متعهد و مومنی که دارد می تواند بسیار توانمند و کارآمد باشد. به همین جهت دارای ظرفیت بالایی است، لذا می توان با تربیت نیرو به خواسته های فرهنگی و هنری مورد نظر رسید.
محمدرضا امامقلی اظهار کرد: یکی از ضعف های موجود در قزوین نبود ساز و کارهای لازم برای پرداختن به موضوعات اصلی و نظام مسائل استان است. همین ضعف موجب شده، برخی دانشجویان قزوینی دغدغه مند با عزیمت به تهران به تولید نظام مسائل استان می پردازند. لذا تمام سعی و تلاش ما بر این است که این ضعف را برطرف کنیم.

مدیر هنری و رسانه ایی سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در ابتدای این‌جلسه جوان گرایی در حوزه هنری قزوین را بسیار ارزشمند دانست و گفت: جوان‌گرایی در حوزه هنری و بکارگیری‌ نیروهای مومن و انقلاب موجب شکوفایی و رشد قابل توجه ایی در موضوعات مختلف هنری شده است.

وی به رسالت های اصلی بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی، رسالت های اصلی بسیج دانشجویی است. این دو موضوع را به معنای واقعی کلمه دنبال می کنیم و در حال اجرای آن هستیم.

مهرداد توکلی اظهار کرد: بسیج دانشجویی؛ کشف استعداد، توانمند سازی، تولید آثار فاخر و تربیت نیروی کارآمد متعهد را از اولویت های اصلی خود می داند و برای این اولویت ها برنامه ریزی راهبردی داشته و آن را اجرایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *