هنر مردمی زمینه ساز پیشرفت است

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین در اکران مستند سقف آرزوها که در مسجد جوادالائمه برگزار شد با اشاره به وجه مردمی هنر گفت:  فیلم مستند می‌تواند  به بیان مشکلات مردم و دغدغه‌های آنان بپردازد و راهبرد پیوند هنر با مردم را شکل دهد.

وی ادامه داد: اصل ۳۱ قانون اساسی در خصوص مسکن است که حق هر ایرانی بویژه قشر مستضعف را برای داشتن خانه تاکید می‌کند، ولی متاسفانه شرایط اقتصادی کشور در چند سال گذشته به یک سونامی در قیمت مسکن و اجاره بها تبدیل شده است که تحقق این امر را بسیار مشکل ساخته است و انتظار می رود مسئولین مربوطه موانع آن را برطرف سازند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین اعلام کرد: چای مستند طرحی است که می‌کوشد، با اکران مستندهای تولیدی توسط هنرمندان دغدغه مند تولید شده رد سطح استان قزوین و سایر استانها مشکلات، دغدغه و مسائل مردم را در قالب هنرهای تصویری به نمایش درآورده و با تجربه نگاری از گذشته و نقد وضعیت موجود، آینده را تصویرگری نماید.

محمدرضا امامقلی اعلام کرد: هنر زمانی کارآمد است که در کنار مردم و مساله پیشرفت قرار گیرد و با ظرفیتی که دارد زمینه ساز تمدن اسلامی شود.

گفتنی است در پایان این مراسم حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین از ۱۱ صاحبخانه مهربان و خیر با اهدای هدایای تجلیل به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *