حرف مستند حرف برتری بود

سید مهدی خضری در اکران خصوصی مستند این خانه روشن است گفت: حرف مستند، حرف برتری بود.

حرفِ مستند “این خانه روشن است” حرف برتری بود.هر مستندی که مردم را به حضور در میدان و کنشگری دعوت کند، با ارزش است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در حاشیه اکران خصوصی مستند “این خانه روشن است” بیان کرد: تنوع این مستند جالب بود و این نکته که مردم را به حضور در میدان و مشارکت در برگزاری روضه‌های خانگی دعوت می‌کرد، با ارزش است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن تمجید از انتخاب موضوع مستند اشاره کرد: مسئله روضه‌های خانگی مسئله مهمی است و در جنگ شناختی و رسانه‌ای امروز می‌تواند چراغ راه و نجات بخش باشد. یکی از داروهای ثمر بخش برای درد‌های امروز جامعه این است که خانه‌های ما نورانی شود.

ایشان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مجالس عزاداری اهل بیت افزود: مزیت روضه‌های خانگی نسبت به مجالس عزاداری بزرگ این است که تمامی اعضای خانواده در امر برگزاری مشارکت دارند اما در مجالس بزرگ صرفا مخاطب هستند و نباید از این مزیت غافل شد.

مستند “این خانه روشن است” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دوستی و تهیه کنندگی حمیدرضا ملازنیل در سیمای مرکز قزوین و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین تهیه و تولید شده است و در روز ۲۴ مرداد ماه در سینما بهمن قزوین رونمایی و اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *