سپاه قزوین مخاطب فعالیت های حوزه هنری استان قزوین است

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین سردار رفیعی آتانی به سلاح هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها بعد از جنگ‌ جهانی دوم با عملیات رسانه ایی و بهره گیری از هنر سینما، قدرت و تجهیزات نداشته خود را چنان به دروغ معرفی کردند که تمام جهان از آمریکا غولی شکست ناپذیر ساخته بودند. هم چنان که سال هاست این باور غلط در بین آحاد کشورهای همسایه و غربی وجود دارد.

وی ادامه داد: بدون شک هنر و رسانه نقش غیر قابل انکاری در پیشبرد اهداف و سیاست های کشورها دارد. برخی این ابزار را در مسیر حقانیت بکار می گیرند و برخی هم در مسیر باطل.

فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خلق ایده و ابتکار را از جمله ویژگی های هنر دانست و گفت: ارائه موضوعات مختلف با ابزار هنر نیازمند خلاقیت است. خلق ایده و ابتکار موضوع و دغدغه مورد نظر را بهتر به مخاطب انتقال می دهد و در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هنر می بایست به کمک رفع نیازهای جامعه بیاید. در واقع هنر و رسانه موضوعاتی از جمله نیازهای امروز جامعه را باید ببیند و برای آن سیاست های هنری و رسانه ایی تبیین نماید.

سردار رفیعی آتانی فعالیت های حوزه هنری را تحسین برانگیز خواند و اظهار کرد: فعالیت جهادی حوزه هنری قزوین قابل توجه است و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوین خود را مخاطب فعالیت های حوزه هنری می داند.

 محمدرضا امامقلی نیز در این دیدار گفت: هنر انقلاب اسلامی فعالیت‌ هایش را بر اساس همان تعریفی که امام(ره) فرمودند پیش می‌برد؛ هنری که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل است. این نقشه راه حوزه هنری است.

وی به فعالیت‌ های حوزه هنری استان اشاره کرد و گفت: بررسی نظام مسائل استان و پرداختن به آن، با ابزار هنر از جمله رسالت‌ های حوزه هنری قزوین است و سعی می‌کند در این مسیر با ایده پردازی مناسب نظام مسائل را مطرح و برای راهکار ارائه دهد.

محمدرضا امامقلی به همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پرداخت و گفت: بدون شک همکاری با دستگاه های فرهنگی و تعامل برون سازمانی در پیشبرد اهداف سیاسی موثر است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوین مخلصانه در همکاری با حوزه هنری حضور دارد و این را ما قدر می دانیم.

در ادامه رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین به تشریح فعالیت های ۷ماهه حوزه هنری استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *