نظام مسائل حوزه بانوان قزوین مشخص شده است

کبری علیخانی در مراسم اختتامیه دوره تربیت آیتم‌سازی تلویزیونی حوزه هنری که امروز ۱۶ اسفندماه در حوزه هنری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: هنر یکی از روش‌های ویژه بیان مسائل است که مقام معظم رهبری نیز نسبت به اهمیت آن تأکید دارند، روش بیان به شیوه هنر روشی رسا، ماندگار و نافذ است.

وی افزود: اگر هر تمدن و فرهنگی در قالب زبان هنر منتشر نشود ماندگار نیست، اگر محتوایی را بخواهیم به مخاطب القا کنیم راه‌های متفاوتی وجود دارد اما اغلب کارهایی که به شکل هنری منعکس می‌شود تأثیرگذار است و مطلب را به مخاطب می‌رساند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: شرایط خوبی در استان داریم و نظام مسائل حوزه بانوان مشخص شده است، کارگروه‌های تخصصی بر اساس نظام مسائل ایجاد شده و برای هر کارگروه پیوست رسانه و هنر در نظر گرفته شده است چرا که اعتقاد داریم بدون رسانه و هنر نمی‌توانیم مسائل را حل کنیم.

وی یادآور شد: محتوا و قالب در هنر بسیار مهم است، حوزه هنری این ظرفیت را دارد که محتواهای موردنیاز را در قالب‌های هنری ارائه کند، در حوزه فرهنگی و اجتماعی با کمبود نیروی متخصص روبه‌رو هستیم، حوزه هنری در زمان مدیریت جدید تحول داشته و تربیت نیروی انسانی را به‌صورت ریشه‌ای شروع کرده است ما نیز همراهی لازم را با حوزه هنری انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *